صافکاری و pdr

صافکاری در کرمان

بهترین صافکاری در کرمان

با معرفی بهترین صافکاری در کرمان در خدمت شما هستیم. یکی از لازمه ها در زمان رانندگی این است که همواره درست رانندگی کنیم وقوانین راهنمایی ورانندگی را رعایت کنیم تا از بروزتصادف و حادثه برای خود و دیگران جلوگیری کنیم. در واقیعت اما متاسفانه هرچقد هم که ما خوب رانندگی کنیم باز هم فردی پیدا خواهد شد که بد رانندگی کند و باعث آسیب دیدگی خودروی ما و خودش شود. 

در صورت افتادن این اتفاق و وقوع حادثه، بدنه و قسمت های خارجی خودروی ما نیاز به تعمیر و ترمیم پیدا می کند، در این زمان و پس از وقوع تصادف است که ما برای ترمیم این آٍسیب های وارد شده به بدنه خودرومان به صافکاری نیاز پیدا میکنیم. اگر علاقه دارید که راجع به صافکاری بدانید، مخصوصا اگر که ساکن شهر کرمان یا حومه آن هستید، این مقاله به دردتان می خورد، در ادامه مقاله ما همراه باشید

صافکاری چیست؟

مجوعه فعالیت هایی که فرد صافکار به جهت ترمیم و تعمیر آسیب های بدنه خودرو شما، از جمله تعمیر و ترمیم؛ فرو رفتگی ها، قری های بدنه، خط و خش و… انجام میدهد تا بدنه آسیب دیده خودرو شما را به بدنه قبل از تصادفش برگرداند را صافکاری می نامیم. صافکاری خودرو به هیچ وجه کار آسانی نیست و فقط افراده با تجربه و متخصص در زمینه صافکاری می توانند از پس آن بر بیایند، زیرا بدنه خودرو شما از چندین لایه فلز تشکیل شده است و پس از حرارت دهی بالا به این شکلی که ما می بینیم در آمده است.

 شهر کرمان، به دلیل تراکم بالاتری که در زمینه وجود خودرو دارد، بیشتر مستعد وقوع تصادفات است. به همین علت اگر که شما ساکن شهر کرمان هستید علاوه براین که باید در رانندگی تان بسیار دقت کنید، باید بهترین صافکاری در کرمان را هم بشناسید تا در زمان وقوع تصادف یا هر گونه آسیب بدنه، خودروتان را به جهت ترمیم هر چه بهتر به آنجا ببریید

صافکاری در کرمان

قطعات قابل تعمیر با صافکاری پی دی ار

قطعات قابل تعمیر با صافکاری PDR

در این قسمت به بررسی قطعاتی قابل تعمیر که با استفاده از صافکاری PDR می توان آن‌ها را ترمیم کرد می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا به بررسی قطعات و نواحی قابل تعمیر در صافکاری پی دی ار بپردازیم.

تعمیر کاپوت خودرو با صافکاری PDR

فرورفتگی های برخی از کاپوت ها با استفاده از صافکاری PDR قابل ترمیم می باشد. در برخی از خودروها کاپوت از بدنه خودرو جدا می شود و صافکاری می تواند به راحتی فرورفتگی ها را از قسمت داخلی کاپوت بر طرف کند.

کاپوت های فایبرگلاس و فیبر کربن با استفاده از صافکاری پی در ار قابل تعمیر و ترمیم نیستند.

تعمیر در های خودرو با صافکاری PDR

برخی از در خودروها همانند کاپوت از بدنه خودرو جدا می شوند و صافکارها می توانند به راحتی با برداشتن پوشش داخلی درب، فرورفتگی ایجاد شده را با استفاده از صافکاری PDR بر طرف کنند.

فرورفتگی درب خودرو زمانی با استفاده از PDR قابل ترمیم می باشد که رنگ درب دچار خراشیدگی و ترک نشده باشد.

تعمیر گلگیر جلو و عقب با صافکاری PDR

گلگیر جلو به راحتی از سطح بدنه خودرو جدا می شود و تکنسین ها می توانند فرورفتگی را از قسمت پشت گلگیر بر طرف کنند. گلگیرهای عقب به طور معمول از وسیله نقلیه جدا نمی شوند و صافکارها ها باید از قسمت صندوق عقب و یا چراغ های عقب خودرو اقدام به برطرف کردن فرورفتگی کنند.

تعمیر سقف خودرو با صافکاری PDR

فرورفتگی های سطحی که به رنگ خودرو آسیب نزده اند را می توان با استفاده از صافکاری PDR ترمیم کرد. سقف خودرو  عریض ترین قطعه بدنه خودرو می باشد که در اکثر خودرو ها به صورت سطح صاف و بدون خط و خطوط است البته در خودرو های سانروف بخشی از این سطح را شیشه سانروف تشکیل می دهد. صافکاری سقف خودرو به دلیل همین عریض بودن ورق کاری است بسیار تخصصی است و برای صافکاری سقف خودرو نیاز به تجربه کافی در انجام کار صافکاری pdr می باشد سقف خودرو ممکن است به دلیل چپ شدن آسیب ببیند یا به دلیل برخورد جسم سخت مثلا افتادن مصالح ساختمانی بر روی سقف خودرو و یا برگشتن کاپوت روی سقف آسیب دیده باشد. برای ترمیم سقف خودرو باید حتما از روش پی دی آر استفاده شود

صافکاری در کرمان

هزینه صافکاری PDR

صافکاری PDR روشی مقرون بصرفه بحساب می آید و هزینه آن پس از تمام شدن کار و نسبت به کیفیت آن تعیین می شود.

چند عامل مهم در هزینه تاثیرگذار است که برخی از آنها عبارتند از :

میزان خسارت

نواحی آسیب دیده و تعداد فرورفتگی های خودرو بر میزان هزینه صافکاری PDR موثر است.

اندازه ناحیه آسیب دیده و عمق فرورفتگی

در صافکاری از واحد سکه برای توصیف اندازه ناحیه آسیب دیده استفاده می کنند. هرچه میزان ناحیه آسیب دیده و عمق فرورفتگی بیشتر باشد، هزینه صافکاری نیز بیشتر می شود.

محل آسیب

علاوه بر اندازه ناحیه آسیب دیده، محل ناحیه نیز حائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال نواحی همچون لبه های خودرو به زمان بیشتری برای ترمیم نیاز دارند و مسلما هزینه بیشتری بابت آن‌ها دریافت می‌شود.

صافکاری در کرمان
صافکاری در کرمان

صافکاری ماشین در کرمان

تا اینجا که آخر مقاله است، شما را با چیستی صافکاری، صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr آشنا کرده ایم. حال اما در بخش پایانی گفت و گویمان وقت آن رسیده است تا هم بیشتر در مورد بهترین صافکاری در کرمان بگوییم و هم صحبت هایمان را جمع بندی کنیم.

صافکاری ماشین در کرمان جایی است که هنگامی که شما خودرو آسیب دیده تان را به آنجا ببرید، صافکاران آن  توانایی این را خواهند داشت که امکان انتخاب انواع روش های صافکاری اعم از با رنگ و بدون رنگ را در اختیار شما قرار دهند و خودروتان را تا حدالامکان بدون رنگ و تعویض قطعه ای به طوری صافکاری کنند که در آخر کار خودروتان به مانند روز اولش شود.

صافکاری در کرمان
صافکاری در کرمان

نقاشی خودرو در کرمان

وبسایت ایران تبلیغات معرفی بهترین نقاشی خودرو در کرمان نقاله خیلی خوبی هست

safkarip_wp2 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *